Da aveţi dreptatate clientul e de vină! Dacă sună la telefonul de contact rău face, trebuie să scrie mesaj privat. Dacă scrie o comandă pe mesaj privat şi nu se onorează de 1 an e vina lui, ar trebui să meargă şi pe Facebook, poate reuşeşte așa-i?
Vă mulțumesc totuși că în sfârşit începeți să răspundeți la telefon. Înseamnă că totuși nu mi-am răcit gura de pomană şi conversaţia noastră a fost una productivă.
Să vă spun un lucru: Seriozitatea ţine de câteva lucruri simple, în cazul dv de o întrebare simplă : Mai doriţi mătcile Asta aşteptam de la dv. Ceream prea mult în comparaţie cu cât am aşteptat? Era atât de greu? Poate că am fost printre primii care am făcut comanda pentru anul în curs În clipa în care nu aţi făcut-o am început să mă îndoiesc de tot ceea ce veți spune în continuare.
Așa că nu mă mai interesează cui aţi încurcat dv comanda sau pe cine aţi recompensat cu mătci gratuite. E de prisos în situaţia dată. Vă propun să nu intrăm în polemici şi să încheiem aici,dacă sunteţi cu adevărat un om de caracter.